Glad överraskning:)

Dagen börjar med att man hör en arg katt jama vid sin sida, - Matte du har sovit över! Jag vill UT! Sedan att hon har toalåda och hundarna snällt får hålla sig, tycker hon inte spelar någon roll. Det är henne det är synd om såklart.;)

Kommer en glad överraskning i postlådan. Hur ofta händer det?
Det var ett inbjudningskort... Min käre kusin Jimmy och min käre vän Ellinor ska gifta sig!!! Kommer att bli ett riktigt vackert bröllopspar:) Kaka och ja ska självklart gå.
Jimmy och Ellinor, på Mattis 50 årskalas

Underbart roligt är det:) Måste säga att Kaka och jag får riktigt dyr transports kostnad till bröllopsfesten. Är på något ställe som heter Åmotsgården... vart fan ligger det?

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha! Ja, ni får nästan kräva att brudparet betalar transportkostnaderna :)

2010-10-12 @ 17:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0