Nyaste hatlistan!

Ännu en seriös hatlista. Och då som vanligt i äkta tappning! Inget: jag hatar krig/fattigdom/svält-lista.
När jag planerade denna så kände jag mig inte särskilt hatisk. Har jag gått och blivit nöjd? Funderade jag förskräckt... men ack vad jag bedrog mig då inspirationen flödade efter ett litet tag.:) Listan är utan inbördes ordning...

Ouppfostrade grabbs
Min gamla kaka gjorde en sak... han fällde ner toalettstolsringen efter sig! Men här! Här får man ständigt slänga ner den snuskiga ringen innan man ska sätta sig. Och har man ont i varenda liten kroppsdel eller är jävligt kissnödig så är det ännu mindre kul. Dessutom är det MIN toa! Som ligger vägg i vägg med mitt rum! Borde inte det vara JAG som bestämmer reglerna på denna toalett då?

Ont i varenda liten kroppsdel
Finns det något värre än att vara hängig, sjuk, ha träningsvärk så man knappt kan röra sig? Jag svarar och jag är allsmäktig: NEJ! Och tänk dig att känna av allt skit precis samtidigt och till och med vara öm i huden. I hårbotten?!! Strunta i de drabbade i Japan, det är MIG det är synd om! Och tänkt att behöva göra onödiga rörelser som att fälla ner en toalettring när man känner sig så här!

Folk som inte ignorerar att man är hängig
Ignorerar man att man är hängig så är man inte det eller hur? Då kan man göra allt man planerat från början eller hur? Hur gör man då om folk i ens närhet funderar hur det är med en? Eller säger: Vet du vad jag tror? Jag tror att du är sjuk... Neeeeeejdå bara lite trött... Den enda som helt ignorerar att man är hängig är en flåsig hund...

Flåsiga hundar
Du kör bil.. flåååås.. flååååås.. flåååås. Du tittar på tv.. flååååås.. flåååås.. flåååås. Du råkar kolla för länge på hunden.. flåååås.. flåååås.. flåååås.. Hur gör man när man skaffat sig en hund som vunnit VM fem år i rad i flåsning? Och tänk dig om du någon gång skulle känna dig lite hängig, fast inte vill erkänna det, går på toa och blir tvungen att fälla ner den förbannade toalettringen, får höra på vägen att du ser hängig ut tillbaka till ditt rum.. Där du tror du möter på frid... men ack... flåååååååååååås.. flåååååååååååås.. flååååååååååååås!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahaha! Nu funderar mina kollegor garanterat hur det är ställt med fröken Nordlanders psykiska hälsa. För det är väl inte normalt att sitta och asgarva för sig själv utan någon synlig anledning? Tack, du har räddat mitt eftermiddagsskift!

2011-04-01 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0