Turdag

Sitter här och förundras över att jag faktiskt känner ett sting av trötthet(har man sovit två timmar mellan kl.18.00-20.00 så kanske man borde vara piggare eller?).
Inga lektioner imorgon... men däremot ett ekologiuppgift som jag inte kollat upp än. En uppgift som de som kollat upp, gärna berättar spökhistorier om... Låter lovande... Så jag vet vad jag kommer att göra i helgen i alla fall. Förrutom att åka skidor och städa vill säga.....

I onsdags hade jag för första gången något som kallas Dugga. En dugga är i det här fallet tio frågor som man kan svara sant eller falskt på. I det här fallet ekologifrågor. Med hjälp av denna kan man i alla fall få lite extra poäng som sedan räknas med i tentan. MYCKET bra om man skulle ligga på godkäntgränsen...Förklaring på Dugga gjord...

I alla fall, så när vår käre lärare delade ut papprena så sa han: -Skratta inte för att det är så lätta frågor! Varav jag slappnade av i sisådär en millisekund. LÄTTA frågor?! Åjo! Jag skrattade gott för mig själv, men mest av skräck...

Tydligen var det min turdag i alla fall, jag chansade rätt på det mesta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0