Vasan 2011

Bilder från vasan!


Morgon, klivit upp kl.3.30.. Detta är runt halv sex... kö så långt ögat når. Tur att far och jag är påväg åt andra hållet... Mot spåren och första lagningsplats för brorsan!



Tätklungan kommer! Längst till höger gulsvart dräkt.. Jörgen Brink



Bror bröt efter ca 4 mil. Haft problem hela säsongen, även denna dag ville det sig inte. Står och väntar för att få täten i Hökberg.



Här ligger faktiskt vasans vinnare fyra... svartgul dräkt...

Nästa vecka mina vänner får de se upp i min "hemstad" Gävle... Då släpper dom ut vår gigantiska klass på ännu en resa. Efter några veckor i dålig luft och träiga stolar känns detta som grönbete. Och det bästa är... jag får leka allvetare;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah, lyckan när man går in här och hittar ett nytt inlägg! Obeskrivlig! :) Cool förstabild! Känner mig mycket orolig för nästa vecka. Kanske borde utfärdas en varning av nåt slag.

2011-03-16 @ 01:11:23
Postat av: Sandra

haha du okända h... jag förväntar mej att du ringer trafiknyheterna/annat på radion;)

2011-03-16 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0