Bilfärd

Jag har kommit fram till att man kanske borde snygga till bloggen sin. Ja det händer när det händer kan man säga, just nu finns det lite för lite tid för sådant. Utan det är mest skolan och annat som hamnar först i kön.

Jag tycker synd om mej själv. Pojkvännen körde för fort en dag och polisen tog honom, tre månader utan körkort. Först och främst är det ju synd om honom. MEN, det finns alltid ett men. För längesedan har han lovat sin syster att köra hennes saker till Stockholm denna lördag 20/10-07. Hon har hyrt släpvagn och hela faderullan. Ingen annan har körkort utom EN! Du kan aldrig gissa vem, eller hur? Japp... jag ska vrida om nyckeln ha en tung och lång släpkärra bakom och köra i storstadsdjungeln. Jag trodde man skulle slippa sådant om man bodde på landet. men icke! Bara att slänga på sej rallyhandskarna och köra. Akta er på vägarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0