Gissa vem!

Nu var det ett tag sedan jag knapprade på tangenterna. Dags alltså.
Nu har jag LOV!!!! Och det är faktiskt skönt, måste erkänna att jag tillslut lessnade på att gallra dagarna i ända. Efter att ha gjort samma sak i flera veckor blir man rätt less. Verkar som att läraren märkte de, för gissa vem han frågade först om man ville köra lite skogsmaskin och rensa lite gallringsvägar! Svaret ser du nedan;)



Jäpps, denna tursamma kvinna och hennes älskade nya favoritmössa(den här gången uppvikt) fick äran att inviga vägarna och hon fick tillochmed tillåtelse att köra hela dagen, och den andra dagen skulle några andra få dela... mohahaha!!! Ser ni vad oförskämt nöjd hon ser ut? Tyvärr har man samvete så jag böt efter halva dagen för att vara schyst. suck......



För den som inte ser pga den bra kvaliten som en mobilkamera kan ha ibland, så är det en grip som håller i en timmerstock och flyttar undan den från vägen. Just på den här bilden vilar spakföraren eftersom hon tar kort.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nice! Men jag gillade en nervikt mössa mer. Helt klart!



Banankram!

2008-12-20 @ 14:37:03
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Helena

Nu tycker jag allt att du är en lat bloggare! Jag vill ju veta hur nyår varit, se lite bilder och sånt. Tänk på oss stackare som inte har något liv ;)

2009-01-02 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0