Misslyckade pyromaner

Vilken underbar massa snö det är ute nu!!! Jättenjuter jag=)

Idag har jag och min kära Kaka hans barn och våra hundar varit ute och pimplat i finvädret(när vi väl kom iväg). Blev inte så mycket pimlande ändå, mest så ansträngde vi oss åt att försöka få upp en eld, eld fick vi men att ha en stor skön brasa var en annan sak. Är van att alltid ha med sej min käre överlevare till far som kan tända eld på en sten i princip, haha! Jag och Mattias är två misslyckade pyromaner helt enkelt. Men vi fick våra grillade korvar tillslut.



Zelda och Liston var nog dom som var lyckligast av denna dag. Alla spår ni ser på bilderna i snön är nästan enbart från dom!



Kan säga att Zelda var rätt trött när hon kom hem, Liston som är van vid sådana här dagar tyckte att vi lätt kunde åka iväg en gång till. Helst DIREKT! Han ville inte erkänna att han frös om tassarna litegrann i slutändan precis som dom gråtande barnen.



Jag har bakat lussebullar förresten!!! Första gången i mitt liv faktiskt och jag har fått storberöm. mohahahaha!!! Var för typ en vecka sedan men ändå... kan säga att hälften i alla fall är slut. Allför gott för att spara tycker jag. nam nam...


Mina goda lussebullar :9

Kommentarer
Postat av: sofia

wow sandra... bakat lussebullar för första gången.. imponerad.. hihi, skicka en på posten;) väntar fortfarande på den där varma mackan som kommit bort på posten.

2008-12-14 @ 00:08:41
Postat av: Malin

Dina bullar såg riktigt välknådade ut ;) Japp, jag må vara en gasmaskfetischist, men tatueringen har lagts på is. Fast man vet ju aldrig, skulle jag vinna ett presentkort på tatuering på låt säga absolutshopping.se kan det hända att jag gör en, men det lär väl aldrig ske? ;)

2008-12-15 @ 20:53:51
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0