IIHHAA!!

IIHHAA!! I helgen var det firande av Helena som blivit ett år äldre, det blev restaurangbesökmed Heena och hennes polare ochs edan fick jag och Helena ta igen festenhos mej och Kaka då vi samlade vuxenpoäng efter vuxenpoäng. Nu var det dans, småmuckande med folk på dansgolvet(jag), sentimentalt snack, en duell i shotrace där vinnaren är den som inte däckar(en duell mellan Helena och en yngre kille från Åmot, Helena vann naturligtvis) Vi släntrade in i Helenas lägenhet lagomt till ottan och sov halva dagen, precis som det ska vara. Det är SÅ det ska vara inte att man står och diskar, torkar golv och pratar allvar med folk som inte vet bättre.

Just nu avbröts mitt skrivande för det kom en överkelig hund och var väldigt envis...




Just nu är jag SJUK! =( Varit hemma från skolan två dagar nu, blir nog imorgon också. Första dagarna jag varit hemma pga sjukdom från skolan. Annars så har jag tagit ledigt för att åka iväg på saker. Fortsatt gallring imorgon, så jag missar egentligen inget som  jag inte gjort förut. Ska se vad huvudvärken säger imorgon...

Kommentarer
Postat av: Emma

...miss you

2008-12-11 @ 11:32:55
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Helena

Underbar kväll :) Som vanligt! Repris snart va....och krya på dig!

2008-12-12 @ 13:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0