Ny sötboll...

Den som aldrig ger sej och kämpar mot sina mål har en stor chans att lyckas:) Det har jag nu erfarenhet av efter att avslappnat lyckats övertala min käre kak till en liten sötboll. Och nej Sofia... Det VAR faktiskt en lugn övertalning, ingen "varm oboy med grädde";). För de som är utanför insidergrejen "varm oboy med grädde" , så är det några år bakåt i tiden när jag och Sofia gick i gymnasiet och delade lägenhet i stan. Jag blev mycket sugen på varm oboy med grädde vid en gång, men hade inge grädde hemma. Orkade inte heller gå den lååånga biten till Tempo på ca en minuts gångavstånd. Så jag sjöng varm oboy med grädde till Sofia gjorde det åt mej:) Vuxet va?

Men som sagt, inget sådant denna gång utan tiden har fått ha sin gång och saaakta har Kaka bytt åsikt. Vad är då en sötboll? Ni nyfikna jävlar har nog hunnit sett bilden innan ni läst klart texten. Så ni ser ju med egna ögon att det är en liten söt kattunge! En liten flicka som numera heter Saga.:)







Hämtade henne idag fredag:) Hon har inte hälsat på vovvarna än.

Kommentarer
Postat av: sofia

varm oboy med grädde, varm oboy med grädde... bara att du fick iväg lata mig till affärn tyder ju på att du e envis av dig;)

åhhh, vikken sötnöt! måste bara komma hem till er snart:D en kattunge. jag vill oxå ha:D

2009-08-22 @ 08:30:33
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hoppas den blir tjock och härlig!

2009-08-22 @ 14:39:38
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0