Blåbär....

Finns det gott om i skogen nu=) Och en viss Sandra har ICKE blå fingrar och tunga efter en arbetsdag i skogen. Hon stannar aldrig upp medan hon går och plockar upp några små blå godsaker och hon blir absolut inte helt salig när hon hittade ett blåbärsparadis fullt med blåbär dit hon inte tänker åka för att plocka dom. För hon är ju så lite i skogen ändå, så varför bry sej?

Stockholmsbilderna dröjer eftersom jag är lat. Men dom kommer dyka upp lagomt tills ni gömt bort att jag ens var där. hihihi.

Kommentarer
Postat av: sofia

hihi. inte äter väl sandra blåbär inte:P å ja, jag kommer till maja ikväll... så jag hoppas på en rolig kväll. kram

2009-07-31 @ 08:12:01
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Malin arg

Nu vill jag inte se blåbär längre! Jag vill se badtunnor och skansenbilder!!!! Gärna en spottande lama om du har, för dom har väl sånna på skansen?

2009-08-13 @ 18:06:09
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0