Tillbaka från storstaden.

Japp nu är man hemma igen från en weekend i storstaden=)
Har varit mycket trevligt och vädret har varit mycket bättre än här hemma... mohahahaha!!!
Eftersom barnen var med så blev det; skansen, aquaria, naturhistoriska museet och sådana saker. Kan väl inte tycka att skansen var så mycket att komma med faktiskt. Kostade bara pengar, var billigare att gå på naturhistoriska och på cosmonova än att bara gå in på skansen. Och då kostar ju allt om man vill göra en liten skitgrej också. Så nej, skansen var inget att hurra för. Gick på stan en dag också, men köpte inget, barnen köpte lite leksaker bara.

Ingen pridefestival för oss Malin, testa och fråga min käre Kaka och kom ihåg att hålla för öronen.

Väl hemma så märker man att den lilla hunddamen Zelda nog var mest sur på sin leksak för att den övergett henne en helg. Hon sprang och bar den med överallt! Upp i soffan, för att ligga i knä. När hon skulle dricka vatten, när hon skulle gå och ta en liten sväng runt lägenheten och såklart när hon skulle sova. Får se när hon kommer över detta svek från sin älskade leksak, som övergav henne så.

Skriver mer och lägger in bilder senare. Så min "stalker" får något att göra på jobbet;) Förstår helt plötsligt varför jag fortfarande har besöksstatestik efter en sådan paus. hahaha!


See you later alligator! Får se om jag kanske dyker upp i hudick sen emmis???;)

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, härligt å komma bort å göra nått annat. ska bli kul å ses igen.. kanske på fredag? pöss

2009-07-27 @ 14:20:45
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: H

ja det kan du tacka mig för!! egentligen borde du skaffa en metroblogg så du får betalt för varje läsare eller hur det nu är, du skulle nog tjäna en hacka på mig :)

2009-07-28 @ 21:23:04
Postat av: sandra

Ja H det lät som en väldigt bra idé!!! =D

2009-07-30 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0