Kärleksbekymmer?

Vissa säger ju att i en kärleksrelation, så turas man om att jaga varandra. Alltså den ena är mer kär än den andre och uppvaktar, och sedan byts man av.

Aja, det var i alla fall så en tant sa i filmen the Happening sa innan hon blev smittad av träviruset och tog självmord...

Detta har jag i alla fall tagit fasta på...
Och i en av mina kärleksrelationer så är det för en gångs skull inte jag som jagar.

Nej.. nu blir jag helt bombaderad av stångningar, skrik, knäsittande och "mystugg" på mitt ena finger. Jag får aldrig jobba ifred, läsa ifred eller sitta i soffan ifred heller. Och det är bara jag i det här hushållet som drabbas.

Har katten gått och blivit bananas? Eller har hon för en gångs skull förstått vem som föder henne med mat och boende? Eller har hon en baktanke?

Och nej... hon löper inte;)


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha! Stackars Saga, får hon inte den kärlek hon behöver? Du måste vara snällare mot dina djur Sandra!

2010-04-23 @ 08:51:17
Postat av: Helena igen (din flitigaste kommentator ^^)

Har du tagit bilden själv? Den var cool!

2010-04-23 @ 08:54:15
Postat av: Sandra

Självklart har jag tagit bilden själv.:)

Ojo, jag har drypt över kärlek på den där katten, men nu när man varit upptagen med annat så har verkligen hon drypt över kärlek på mej. En igel är vad hon är.. en IGEL!

2010-04-23 @ 09:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0