Bröllopyra 2

I helgen har det varit full fart, och nog har det varit bröllopsyra i Ockelbo allt. Kaka, jag och barnen var och kollade på storbildsskärmen med MÅNGA andra och sedan kollade på uppträdanden.




Jag SA ju mycket folk... kom ihåg att detta är vad jag fick med i kameran...


Scen och storbildskärm-som gjorde sak för sitt namn.



I veckan blir det att jobba av! Har förlorat många timmar på skolavslutningar, bank-besök och bilhandlande. Har tänkt jobba två lördag-fm på rad men tro fan det har spöregnat båda gångerna. Det har helt enkelt inte varit meningen att jag skulle jobba helg... Får se om jag lyckas bättre med att jobba nån timme extra per dag och gå ut midsommar fm. Sedan får jag semester en vecka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0