Glad:)

WWWIIIEEEWWIIIHHH!!!

Idag ringde jag och snodde bilen mitt framför ögonen på nån annan... mohahaha!! Jag vet alltid när jag ska slå till med min elakhet:)

Så nu är jag snäll som en gosebjörn och kan till och med bjuda på en rolig historia för att förmedla min glada känsla. För nu är jag opel-ägare x 2! Väntar tills dess de ska fixa den lite men förhoppningsvis hämtar jag den imorgon:)

NU till den roliga historien:
Ett gäng myror gick på en stig, då kom en elefant i motsatt riktning.
Elefanten: Flytta på er!
Myrorna(tänk pipig röst): NÄÄÄH
Elefanten: Flytta på er!
Myrorna: NÄÄÄH
Elefanten: Då trampar jag på er!
Elefanten lyfter sitt ben, men alla myrorna hoppar på elefanten. Elefanten ruskar på sig så att alla myror utom en som hänger på halsen faller av.
Varav de andra myrorna skriker: Stryp han Bertil! Stryp han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0