STRESS!

Idag tvättade jag och städade saaben för att sätta ut den på annons. Tyckte vi kunde göra det, så vi inte hade den dragandes sedan när vi letar en ny.

Vi gjorde det för att sedan kanske få nån som ringde och vi kunde sitta och vara lite mer avslappnad att vi hade nån som kanske ville ha den. Och att vi skulle få loss lite pengar på den.

Sa jag avslappnad? VI HAR SPRUNGIT, STRESSAT OCH KUTAT!
Folk har ringt som galningar! Och nu är det en som kommer direkt och kollar på den. Det var den avslappnade försäljningen det. Försöker du ringa mej på min mobil nu så ring på hemnumret. Jag har mobilen på ljudlös.

Tack för mig, hej!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ryktet om Saaben har spridit sig! Kan du tvätta min bil också? ;)

2010-06-14 @ 11:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0