the best

Min medkänsla till andra levande varelser sitter precis där den ska... det märkte jag idag när herr vov låg i min säng och började hulka lite granna.... MIN SÄNG! Bort med dej hund! BORT! T a c k!!! SÄNGEN klarade sig!!! 

Hur det gick för herr vov? Det kom ingen spya på golvet heller, hade kanske satt ett sådantdär irriterande löst hundhår i halsen. Jag vet hur irriterande löst hundhår kan vara, fast mest på golvet, smörknivar och på kläder då... jag är nog den bästa hundmatten ever!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hahaha! Skönt att veta att du har dina prioriteringar rätt! Stackars hund. Gillar att du i samma veva lyckas få in hur mycket du hatar att han har hår... på kroppen...som hundar brukar ha...som man kanske får räkna med när man har hund... :):):):)

2011-01-31 @ 08:07:02
Postat av: H

och tydligen är jag en sån kändis att jag inte behöver skriva vem jag är...

2011-01-31 @ 08:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0