Herr vov - igen...


Herr vov som ett-åring utan en misstanke på vad framtiden har för hemskheter i beredskap.

I mitten av september -09 fick ju Liston problem med blåsan. Klarade inte av att hålla sig och kissade blod. Nu måste jag informera att problemen har kommit tillbaka. Imorgon ska jag ringa veterinären och det kan bli så att Liston kommer att få boka tid för en kastrering.

Natten mot lördagen hade han gått och stänkt runt lite inne. Natten mot idag så var han i vårat sovrum, Kaka var ute sent med honom igår och jag vaknade 5.30 imorse av att han flåsade ansträngt så då gick jag ut med honom igen. Sedan fick han vatten mot sin torra hals efter allt flåsande. Sedan så var det inget drygt flåsande längre och jag sov lite till. Så imorgon bestäms hans öde!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0