Arg

Jag är så jäkla förbannad nu så att jag darrar, snart börjar jag väl gråta också bara för att jag inte har något att avreagera mej på och måste få ut det på något sätt. Tack och lov för att man har en någorlunda självbehärskning.

Det är min sambo som har betett sej som en idiot, inte mot mej på någotvis. Men bettet sej som en idiot när jag inte var närvarande. Nu har han såklart inte vågat säga något utan jag har fått höra det på omvägar. Jag måste erkänna att jag hade högre tankar om honom än så.

Jag som tänkte vara nyttig idag och göra saker som behövs göras, visst har jag gjort litegrann redan. Städat åt småisarna, diskat och håller på att tvätta. phu! Men jag tänkte göra ett jobb som jag tagit på mej också. Nu kan jag inte konsentrera mej. Är så arg! Men då har jag i alla fall en anledning att sitta för mej själv. Halleluja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0