Kalla tider

Nu är det kallt ute.. brr. Imorse hade vi -11 hemma och det var bara att dra på sej mössa och jacka och se glad ut.

Igår var det Lucia, var Luciafirande i huset där företaget jag har praktik håller till. Man fick lussebulle, pepparkakor och glögg. Sedan kom Lucian och det var roligt när dom kom men desto roligare när dom gick. Lussebullen och glöggen var helt klart höjdpunkten på det hela. Väl hemma i bygden så var jag och sambon hemma hos min mor och far och där blev det mer glögg(som jag köpt) hemgjord pizza och lussebullar. Min idé. hihihi!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysig din lucia blev låter det som :) Det börjar bli kyligare här nere också men jag får nog ladda med ännu mer kläder nästa helg då jag drar hem till Hudik hihi. Hoppas du fortfarande triv spå LIAn, det gör jag:) Saknar dig gumman!

2007-12-14 @ 10:25:55
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0