En dag på plugget

Sitter nu i skolan och försöker vara lite kreativ, har tagit på mej att göra en brocshyr åt en egen företagare. För alla som inte vet så studerar jag till Grafiker, något som inte syns på bloggen. Den får vara enkel helt enkelt.

Har nu en praktikplats ordnad att hamna på. Tillslut. Verkar vara ett bra ställe och jag tror jag kommer att trivas där.

Emma upptäcker nog att jag i alla fall ansträngt mej till den grad att jag gjort bloggen julig. Har aldrig varit med om att ha en sådan jullängtan någon gång. Förutom när man var liten och trodde på tomten då. Vilken jag aldrig varit rädd för. För jag tyckte om gubbar med skägg när jag var liten.

Nu ska jag ta och åka hem i mörkret och på hala vägar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0