fest och jobb

Jobbhelg i helgen. :( Jag har jobbar hela helgen och samtidigt har jag och sambon haft fullt hus, med vänner och lite öl och wisky. Jag nöjde mej med en liten wisky eftersom jag hade jobbar helg och är det något värt att njuta av så är det en litet glas med wisky... :)
Fullt hus som sagt. Tur att man har många rum och många sängar och soffor. Så vill man inte umgås med någon är det bara att gå in i ett rum och stänga dörren. Tur att man bor stort. Blir väl sängdags snart. Slänga ut gänget att gå ut med hunden, så jag kan gå och sova och kliva upp i ottan igen. Riktigt tur att jag inte sov över imorse. Även om jag gick och la mej relativt tidigt så gick det inte att somna på grund av musiken. Tyvärr så är det inga meterstjocka väggar som stänger ute hög musik. Jag vaknade precis lagomt för att sätta sej i bilen. Sånt som händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0