morgontrötthet och julafton

Jag känner mej riktigt seg just nu. Orkar inte med någonting. Tappat min moral helt och hållet när det gäller skolarbeten. Skiter fullständigt i att dom inte kommer in i tid. Det är ju faktiskt bara jag själv som drabbas av att jag inte slutför skolarbeten i tid och för tillfället mår jag bäst av att ta det lite lugnt med dom känner jag. Hamnat i någon krissvacka. Men jag gör lite i taget och i den mån jag orkar, huvudsaken man mår så bra som möjligt.

Den här helgen kommer sambons barn, så sovmornar går helt bort. Jag har aldrig varit morgonpigg, inte ens när jag själv var barn. Jag blev buren till dagis av mina föräldrar, som klädde på mej när jag sov, sedan sov jag på en soffa eller madrass på dagis tills det blev lunch. Alla nya dagisfröknar försökte omvända mej, för så får det ju inte gå till! ;) men alla gav upp till slut och jag fick fortsätta sova till lunch.

När jag började skolan tog jag mej upp i alla fall, men inte var det kul inte och på helgerna gick jag tillbaka till gammal vana. Har aldrig förstått det där med att vara morgonpigg förutom på julafton:)

På tal om julafton så jag en jävla längtan till jul. Vill att det ska bli december snart så man får börja julpynta. Julklappar har jag småbörjat med, men längtar tills man sätter i gång på allvar med detta med. Vet nästan vad jag ska köpa till alla också, för det har jag redan planerat, bara för jag längtar så...:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jul! Jul jul jul!!!! :D

2007-11-16 @ 15:48:46
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se
Postat av: Helena

Haha jag kommer ihåg när du blev inburen på dagis och dom la dig på madrassen! Fan tänk om man fick ha det så hela livet..

2008-10-19 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0