snöåkning och korvgrillning

image4

I helgen hade jag och min underbara hans barn, så då var vi ute i snön och åkte och grillade korv. Liston var såklart med också. Han fick till och med åka tefat. Han hade roligare än han ville erkänna. För att lite äckligt var det, men när han väl stått stilla ett tag så såg han ivrigt mot tefatet igen. Tokhunden våran. Som aldrig är populär de mornar han är morgonpigg. Hans morgonglädje med viftande svans och ögon som följer ens minsta rörelse är som om någon försöker föra ett samtal med en. Vilket aldrig är en bra idé när jag går runt som en zombie med håret åt alla håll och glor argsint på allt som ger ifrån sej ett pip. Som tur är så är han också morgontrött ibland.

Julklapparna har vi börjat planera bra nu, vi har beställt åkmadrasser eller skranor som det också kallas, till älsklingens barn. Så har dom något att åka på(och vi) i backarna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin bild på fin vovve :)
Nej babe..inge mer Bollnäs för mig innan Maj :(
Vi tog samtalet på telefon

Kram

miss you....

2007-11-18 @ 14:13:53
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0