Ännu en vidrig utvisning

Adel från Hofors ska utvisas. Jag känner inte killen ,en vad jag har förstått så är han en skötsam kille och ingen kriminellt belastad människa. http://www.gd.se/Article.jsp?article=130983

Jag tycker detta är vidrigt rent ut sagt. Sverige är INTE ett demokratiskt land, det tycker jag att det visats prov på nu, när folk protesterar mot beslutet och det är ju inte det enda idiotiska besultet under alla dessa år heller. Hur ofta har man inte läst och hört om familjer som låses in och säras? Om folk som skickas tillbaka där det är krig? Då har det också protesterats, men till ingen nytta. Det lyssnas inte på folket. Så demokrati? HA! Makthavarna skiter fullständigt i folket, dom är bara ute efter just makt. Varför låter dom detta annars få fortsätta, gång efter gång efter gång?

Flyktingar som kommer in och beter sig kriminellt har jag full förståelse för att skicka tillbaka, gör det gärna direkt utan att skicka dom i fängelse först. Men alla andra?

Ni får ursäkta, men jag skäms helt ärligt för att kalla mig svensk...

Adel.. Göm dej!

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken tur du e halvfinne iaf!

2008-04-04 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0