Inget material

Jag har kommit till den otrevliga insikten om att jag har INGET till en portfolio som ska vara klart till den 5:e maj. Skolan jag går på har kommit på idén om att framställa ett magasin där man samlar det bästa från varje elev i den klass jag har gått. En rolig idé måste jag säga. Problemet är att jag verkligen inte har någonting att komma med. Fattar inte varför jag inte tänkt på det tidigare. Tanken är väl att man ska kunna fylla ut sina egna sidor med arbeten man gjort på praktiken. Och måste säga att jag inte fått några uppdrag värt att trycka i magasinet, jag har i princip inte fått något uppdrag det blivit något av. Eftersom min handledare är duktig på att komma på idéer men inte att slutföra några produkter.

Men jag ska inte skylla allt på honom. Jag har ju haft ett halvår på mig att lägga ihop något eget som går att använda. Men jag måste säga att jag trodde att jag skulle få ihop något från praktiken. Godkänns streckgubbar tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0