Låsa

Har lärt mej en läxa och idag har jag med mej en god hemlagad matlåda utan hårda små knöpar, som även heter peppar.

Imorse var jag trött, inte ställt om mej riktigt än till sommartid. Jobbigt att gå upp en timme tidigare. När jag skulle åka tänkte jag låsa dörren med bilnyckeln. Men inte med själva nyckeln utan att bara trycka på knappen "lås" ni vet. Muntrade upp mej lite där på morgonkvisten och fick mej att tänka att det vore inte så tokigt att ha samma system på ytterdörren som på bilarna. Slipper man krångla med att hitta nyckelhålet när det är mörkt ute och man har glömt att tänt utelampan.

Kommentarer
Postat av: Maja

hihi, nu fick även jag ett leende på läpparna :D kanske en idé att satsa på ;) ha de bra

2008-04-02 @ 20:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0