Kära dörr öppna dig

Min kära kaka och jag brukar knäppa med fingret när vi vill att vår vovve Liston ska lyda. Vi gör det dock endast när vi och han är fullt medvetna om vad det är vi vill. Alltså allt från ligg, kom hit, gå bort osv. Ja, varför berättar jag detta? Jo.. för att jag har blivit så van att knäppa med fingrarna för att få som jag vill, att jag höll på att knäppa fingret mot en dörr, (Ni vet sådana glasdörrar som åker åt sidorna på affärerna) men kom på mig själv att den inte skulle lyssna haha!

Fick jobbet jag sökte förresten:) ska på utbildning först, så får se om jag trivs:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh grattis till jobbet gums!!!!Hipp hipp hurra!! Vad är det för spännande yrke? nyfiken



...hmm, ja synd det där med att övernaturliga krafter...att dom måste vara så himla övernaturliga hihi ;)



Puss!

2008-08-21 @ 08:08:22
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0