Två hundar

I tvåveckors tid nu så har vi haft två hundar här hemma. Förutom vår kära Liston så har det varit en alska husky tik här som heter Sabina. Nej, vi har inte haft henne här för parning utan meningen var att testa ha henne för att eventuellt senare ta över henne. För oss har det gått jättebra, men förra ägaren märkte att det jobbiga med ha hund, ändå var värt det. För hon vill ha tillbaka henne. Men ser det ändå positivt, för då har vi fått testa på att ha två hundar och känna skillnaden på jobbet. Var inte så farligt tyckte jag, när man har en kan man likagärna ha två kändes det som. Så mycket möjligt så blir det en valp omkring rullandes här snart=)

På måndag ska jag på arbetsintevju hos proffice, förhoppningsvis får jag jobbet för det känns som ett måste att jag har jobb för att föda en till hund.

Kommentarer
Postat av: sofia

iihh,, vad kul!!

2008-08-08 @ 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0