Alla hjärtans dag

Idag är det kärlekens dag, dagen som handlarna skapade för att suga ur lite extra pengar ur konsumenterna, precis samma sak som med morsdag, farsdag, halloween och ja.. ni förstår... Men men jag är lättköpt. Tycker det är rätt mysigt med en liten speciell dag såhär. Har inte köpt något dyrt till min älskade Kaka, utan en godisbox från www.godixboxen.se, och den ska dimpa ner i postlådan just idag. Problemet är bara att jag fortfarande är hemma från praktiken, drog mej upp på benen i morse och tänkte bege mej, men det tyckte inte mitt huvud och varnade mej för allvarliga följder med huvudvärk. Så det var att bara glatt hoppa ner i sängen igen, efter att ha gjort alla morgonbestyr till kaka, som en liten extra överaskning till dess att han skulle gå upp ungefär en halvtimma efter.image13

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, så sött då :)
Själv låter jag mig inte luras :P Både Emil och jag tycker den här dagen är rätt meningslös så vi ska laga lite extra god mat ikväll för att "fira". Mer blir det istället på 5 årsdagen :)

Ha en mysig dag och kväll ni två! (trots ditt onda huvud)

2008-02-14 @ 10:43:26
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se
Postat av: Sofia

åh, jag som inte har nån å fira med... men har fått present ändå! hihi. hoppas du blir bättre snart å hoppas att du å så kallade Kaka får en mysig dag! :P

2008-02-14 @ 13:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0