Snilleblixt

image16Idag fick jag en snilleblixt på kontoret. Blev akut sugen på chokladmuffins och för en gångs skull valde jag att lyssna på mina begär. Bestämde mej för att gå och köpa, men min käre kollega tyckte att jag skulle låna hans bil. Brummade iväg men hittade inga bra chokladmuffins(Är lika kräsen som galen i chokladmuffins). Slutade med att jag köpte en låda chokladbollar från GILLE. Så man blev både populär på kontoret och hade fri tillgång till chokladbollar när man kom tillbaka. Det bästa med att det var JAG som köpt dom, var ju absolut att jag kan äta hur många jag vill utan att få dåligt samvete. Jaaa... en snilleblixt behöver inte vara mer än såhär...=)

Kommentarer
Postat av: sofia

du e så härlig me ditt chokladsug... vem vet bättre än jag?;)

2008-02-28 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0