Storshopping

image15Jäpp, jag och min älskade kaka har storshoppat. Inte åt oss själva utan åt våran inte alltid så underbare hund Liston. Bilbur, sele och nu även en hundgård med nät,stolp och hus för en extremt billig peng! Skönt att ha en hundgård på hemmaplan också och inte bara vid sommarstugan. Kan vara bra när man tröttnat på att han ställer sig ivägen framför tv:n och står och glor på en. Oftast för en promenad(fast det bara var fem minuter senast) eller för lite massage.

Nu låter det som jag tycker lilla vovven bara är pest och pina. Men nej, det är inte sant. Innan folk skriker rakt ut när dom ser det röda sidenbandet runt halsen som han hade ett litet tag vid jul. Så ska jag väl informera att Liston var lika stolt som han ser ut över sitt halssmycke. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi ja, han uttrycker verkligen stolthet på bilden! :) "Fota mig nu när jag sitter så här fint med min rosett!" skulle han nog tjata om han kunde prata. Det här är helt annan syn än vad min Wilma oftast förmedlar på foton..hon ser ut att skämmas ihjäl! Vill bara försvinna typ :P

Blogga mer darling! 1 - för att jag saknar dig! 2 -för att jag vill se din, helt säkert, urgulliga nya frilla! :P

2008-02-27 @ 15:42:12
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se
Postat av: Sandra

hihi, ja han riktigt mös också, kollade och luktade lite lätt på den när han fått på sej den, sedan gick han väldigt nöjd ifrån matte för att visa husse i ett annat rum=) Hihi, kanske är det så att lilla Willma är blyg=) Ska försöka blogga mer och fånga min frisyr på bild. Jag lovar:)

2008-02-28 @ 13:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0