Tavelpanik

Om en månad ska jag ställa ut några tavlor. Behöver måla fyra stycken innan dess, jag håller på med tre av dessa fyra just nu. Förstår egentligen inte varför jag gav mej in på det här från början. Jag visste ju redan från början att jag har allt för lite tid att sitta och kladda med penseln. För tro inte att jag tänker nöja mej med något halvdant. Det om något är slöseri med tid. Men men, jag får skylla mej själv och göra det bästa av situationen. Imorgon är det frissan som gäller, äntligen dags att träffa på saxen. Men funderar lite hur jag ska klippa mej. Ska jag bli rödhårig tro?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej goa du!:)
Är du frisk nu och gör samhället en tjänst eller degar du fortfarande som en soffpotatis? ;)
Jag är så nyfiken på att se dina verk! du måste bara fota och skicka sen!

Psst..du skulle nog bli ursöt i rött hår! :)

2008-02-19 @ 16:39:14
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0