Vinter

Hemma och är sjuk är jag nu. har varit hemma från praktiken i tre dagar, inte haft någon ork i kroppen och pratar lite sådär roligt hest som jag alltid gör när jag blir förkyld. Nu har orken sakta men säkert börjat återkomma, så då passar jag på att lägga in lite bilder på vinteraktiviteter.

Som exempel så var jagoch mina kära på rally för någon helg sedan. Det snöade och var lite lagomt kallt, den enda som inte var så förtjust i alla bilar som oss andra var en liten fryslort. Gissa vilken.;)
image11

Kommentarer
Postat av: Emma

Ne men åh va sött! Liston alltså:)
Tråkigt att du är sjuk gums :(
Här är det vår idag, solen skiner så vackert!

Har du fått något lärarbesök än då? Mötet med Mats i måndags gick bra. Det var kul att träffa honom igen :)

Krya på dig!Miss you.

2008-02-13 @ 12:43:30
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0