Ändrade planer, blev ändrade planer

Ja då var helgen över för längesedan. De ändrade planerna i helgen blev ändrade dom med. På lördagen dök min älskade Kakas yngsta syster upp med sin pojkvän och dom trivdes så bra i mitt sällskap att dom stannade över natten till söndagen när jag var tvungen att åka på match. Så nå mycket måla av blev det inte, bara en timme. Blev kebab, chips och dipp och tv istället. Precis som jag från början önskat. Ah...

Igår tog jag rekord i att gå och lägga sej tidigt(i alla fall för mej), klockan nio la jag huvudet på kudden. Det har inte hänt sedan jag fick egen vilja i mina yngre år. Inte ens då gick jag och la mej så tidigt. Min mor och far gav upp och jag var uppe hur länge jag ville och sov till lunch på dagis. Någon som tycker det låter helt åt skogen, kan ju träffa mej och avgöra om jag blev mer puntad i huvudet att inte lägga sej klockan åtta som andra barn, än gå och lägga mej mina egna tider. Själv så tvivlar jag på det.

Ikväll så får jag ta tag i penseln och göra några drag, känner mej lite stressad faktiskt, fattar inte hur jag ska bli klar i tid. Men inget är omöjligt som sagt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, spännande! Du måste få in målningarna på nå sätt i datorn (scanna eller fota) och visa dom för mig sen! Lova lova lova!!! hihihihi

2008-01-14 @ 15:34:08
Postat av: Sandra

jopp de ska jag försöka med;)

2008-01-15 @ 10:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0