Astroid

image8En astroid kan krocka med jorden 2036, kan man läsa i Aftonbladet idag. Kanske kommer att försöka göra en räddningsaktion precis som i filmerna armageddon och den här andra filmen som jag glömt namnet på. Någon som kommer ihåg?

Sån här sak har jag varit livrädd för hela livet och drömt mardrömmar om. Har i och försig hört att för inte allt för många år sedan passerade det en astroid bara några km från jorden och man visste inte om den skulle krocka. Men det hemlighetshölls. Ja den här har inte blivit hemlighetshållen och jag måste ändå erkänna att även om jag inte dirket kommer att fundera på det så ofta, så kommer jag nog hinna bli lite rädd innan man vet. Tänk om det värsta skulle inträffa? Måste ändå erkänna att lite faschinerad är jag. Men usch att uppleva en sådan sak. Vad skulle ni göra om ni visste att det var den sista dagen ni levde?



Foto:Nasa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0