Blötpuss

Japp då var man ensam hemma. Kändes faktiskt rätt skönt. Mor min undrade om jag inte ville komma hem till dom ikväll nu när jag var ensam. Men jag kände för att få vara hemma ensam.

Gjorde i princip kväller när klockan var sex, tog ett bad, drog av mej kläderna och slängde på mej morgonrocken och slängde mej i soffan. Somnade väldigt snabbt, vaknade någon timme senare av Liston(hunden) som drömde någonting och gläfte som bara den. Han måste ha väckt sej själv också för väldigt snart kom han trippandes och slickade mej precis på munnen. Snacka om blötpuss. Sedan så ville han ha sin dos av kvällsmassage, så jag fick klia honom i över en kvart tills han var nöjd ett litet tag. Innan han kom och ville ha en dos till. Om han varit Chihuahua så hade han krävt att ständigt vara uppe i ens famn och bli kliad. Och stackars jag hade blivit orättvist anklagad för djurmisshandel eftersom jag skulle göra honom till lags. Tack och lov så är han ingen Chihuahua. Senare var det såklart sista kvällsturen och den gick smärtfritt och nu sitter jag här. Tror jag ska måla lite, men har ingen inspiration så jag vet inte hur jag ska bete mej. Ska kanske låta mej ha en helt lugn kväll och köra järnet i morgon istället. Japp, det var en alldeles utmärkt idé.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0