Gympremiär

Idag blir det gympremiär för mej och Kaka. Idag ska vi leta upp våra bortglömda gymkläder och gymkort ska inhandlas, vatten ska drickas och svetten ska rinna. Vi har legat på latsidan lääänge nu, men båda har ett förflutet som vältränad, så det här är inte ett nyårslöfte. Inte heller något som vi bara kommer att orka med i några veckor. Utan vi kommer att bli lika beroende som vi en gång var av träning. Härligt att bli pigg och alert igen:) Varför man blev en degboll från början var i alla fall i mitt fall för att jag fick en förkylning som bara tog om och om igen. Tillslut tappade jag lusten och har inte känt mej redo, förrän nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Heja heja! Lycka till båda två! :)
Trodde du träna innebandy för fullt gums..? Själv så älskar jag det jag gör nu - vardagsmotionen + lite mer träning 2-3 gånger i veckan. Träningen ska inte kännas som ett tvång. Perfekt livsstil för mig :) Borde kanske börja unna mej mer "onyttiga" grejer då och då också. Man lever ju bara en gång...jag jobbar på det hihi.

Härligt att du är igång med bloggningen igen!
Miss you! Puss!

2008-01-28 @ 13:03:54
Postat av: Sandra

hehe, jo jag spelar innebandy också, men en gång i tiden sprang jag en mil, tränade gym, red OCH spelade innebandy varje vecka.. nu förtiden slappar jag bara runt på innebandyplan

2008-01-28 @ 14:46:03
Postat av: Emma

Hihi jaså. Du gör såna jämförelser :)
Jag tycker det låter smått hysteriskt det du hade förr men tyckte du allt va kul så...
Puss

2008-01-28 @ 14:49:13
Postat av: Sandra

Nix det var inte hysteriskt, då fick hela kroppen träna, inte bara benen:)

2008-01-29 @ 08:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0