Nytt år!

Så nu är det 2008...

Nyårsafton firades med vänner och släkt hemma hos mej och sambon, 15 per var vi. Var riktigt riktigt trevligt. Sambons syster från sthlm kom till och med också och det var jättekul! Min bror och hans flickvän hade med sej sin lilla valp, så Liston och han lekte och sprang runt som tokar. Fyrverkerier blev det med skumpa och hela köret. En liten till detalj la jag och sambon in... Vi förlovade oss vid tolvslaget. 1/1-08. Vi har snackat om det i ca ett halvår, men handlat andra nödvändiga saker istället som sängar och gigantisk tv. Men nu fick sambon dubbla löner igen så då var det dags. Så är man ringmärkt. :) Fast min ring blev självklart för liten så förtillfället har jag den på lillfingret.

Året har i övrigt börjat lugnt, med bakfylla och städning och en hel del sömn. Ja allt flyter på som vanligt ändå.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, va gulligt med förlovning!! Grattis till er båda! Nu ska man vänta på bröllopsinbjudan då under 2008...:) Grattis igen! Puss!
ps: tack för banan(måne)kortet.

2008-01-02 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0