Överätit

Jag har lite förståelse för dom som hetsäter och spyr upp maten direkt efter nu. Även fast jag vet att det är en hemsk sjukdom. Anledningen till detta är för att igår så bestämde jag och min älskade sambo oss för att vi förtjänade chips och dipp. Duktig och intellektuell som är är åt man ju alldeles lagomt med chips och dipp... NOT!

Slutar med att man förätit sej och mår pyton, illamående och spysjuk. För att få sova så gick jag faktiskt på toa och hjälpa kroppen lite på traven med två fingrar i halsen. Har alltid haft svårt att spy av mej själv, utan kan alltså behöva hjälp. Och det hjälpte, somnade ovaggad efteråt utan spysjukkänsla. Så anledningen till att jag förstår dessa stackare lite nu, är ifall dom råkar hetsäta på sådant vis att dom blir lika illamående som jag.

Så nu var detta fräscha inlägg färdigskrivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0