Såklart hon är urblåst

Sitter och läser på Aftonbladets nätupplaga om Britney Spears. Har väl inte undgått någon att tjejen har stora, stora problem. Förut när man hört något på radion, läst en rubrik om hennes galenskaper har man lyft ett ögonbryn och tyckt att kvinnan är helt urblåst i huvudet. Och vad skulle hon annars vara? Ingen är sej själv drogpåverkad, det är ett andra jag. Såklart hon är urblåst när hon går på droger, det tvivlar jag inte på. Men jag tror inte att den riktiga Britney är det och då menar jag den hon är när hon inte har en massa skit i kroppen. Man tar sej inte till toppen om man är korkad, talang måste man ändå ha.

Egentligen är enda anledningen att jag tar upp Britney för att jag läste en artikel och faktiskt fick känslan att kvinnan kommer att dö snart. Medierna kommer att blåsa upp hennes tragiska liv och ojja sej för att hon inte räddades, sorgsna fans och kändisar som gråter och hela köret. För helvete(ursäkta) en hel värld ser när hon tar livet av sej och alla bara tittar på. Inte undra på att det är så mycket självmord överallt när folk inte agerar, utan bara står och glor. Och ändra dessa idiotiska lagar som låter en människa helt slut i huvudet(inte elakt menat) bestämma själv om denne ska ha hjälp eller ej. Sedan när denne är alldeles för infekterad av sina tankar ja då, då slänger man in dessa personer och sedan ojjar sej när det visar sej vara försent. Alla är så jävla själviska, rädda för att det ska det minsta jobbigt. Ja det är jobbigt att rädda en annan människa, så sätt er ni framför tv:n och vänta tills Britney hamnar i jorden som så många tusentals andra med samma problem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0