Sömngångare

Ibland är jag faktiskt glad att saker går på rutin. Som idag, trött som synden, träningvärk i benen så man tar sej fram i ungefär samma takt som en snigel. Förstår faktiskt inte hur jag , sömngångaren lyckades utföra alla morgonbestyr och sedan ta mej till praktiken, utan att ha varit det minsta närvarande. Kändes ungefär som att någon släppte av mej framför praktiken efter att ha gjort mej klar för dagen. För det var ungefär då jag vaknade till liv... lite grann.

Flyt har jag hunnit ha imorse också, bestämt mej för att gå på gymmet ikväll så drog med mej bagen, men lämnade den i bilen. På grund av att jag hade innebandyträning igår så hade jag lagt ner förlovningsringen i sidofacket på bagen. Bestämde mej för att ta den ifall någon jävel skulle ta sej in i bilen och sno väskan, då skulle ringen sedan vara borta. Det var tur att jag tänkte så, eftersom ringen inte var det enda jag lagt ner tydligen. Där låg även tågkortet. Så hade jag inte gått där och rotat så hade jag fått en otrevlig överraskning på tåget. Ibland så ska man ha tur:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Jag känner igen det där från min pendlingperiod från hudik- bollnäs. Varje dag när man kom till bollnäs undrade man hur f*n man lyckades komma fram med frukost i magen, alla saker med sig (oftast) osv...det går på rutin.
Nu är det såå skönt att vara kvitt den där pendlingen. Det var bara kul när jag pendla med dig :)

Vad det gäller buss/tågkortet så satte jag in ett "chipp" genom en viskning i det innan du fick det som betydde att det skulle följa med dig troget hur snurrig du än skulle vara. Snällt va? :P

2008-01-31 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0