Starkt kaffe

Sitter på praktiken och dricker mitt lite för starka kaffe som jag lyckades brygga. Ja så nu får man väl en koffeinkick så det smäller om det. Blir inte den enda, som får det i alla fall eftersom hela korridoren dricker samma bryggda kaffe.

Väldigt trött idag, glömde att ta med mej en ny bok på tåget, så jag valde att blunda lite istället. Skulle jag inte ha gjort. Även fast man bara rävsov så lyckades man knappt hålla upp ögonen efteråt. Kändes som att det var dags att kliva upp för dagen igen. Och det är aldrig roligt. Nu ska jag fortsätta jobba. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Har hela reklamyrån koffeinsprattagg nu då? :)
Puss!

2008-01-08 @ 14:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0