Tuppade av och är hungrig

Igår så tuppade min stackars Kaka* av på jobbet. Troligtvis "bara" ett blodtrycksfall, men händer det igen så blir det doktorn! Hans kollega tyckte han var blek och ville inte köra hem honom där han skulle vara ensam utan körde honom till min fars kontor så att far hade koll på honom. Ja, väl hos fader min så gick det ju ingen nöd på honom, slapp gå med Liston och fick lagad mat utan att behöva lyfta ett finger. Jag ska nog också tuppa av ibland. ;) Nä, de var inge roligt när man hörde det, man blev såklart orolig. Handlade upp Icas lager på destrosol till honom för säkerhetens skull.

*Kaka= ett av mina hundratjugo smeknamn på min älskade sambo:)

Nu börjar det bli dags att höja matkontot igen. Har varit slarvig med att träna nu efter jul, men är igång igen och det märks. Åt rikliga mängder igår efter träning vid klockan nio på kvällen. Sex på morgonen är jag vrålhungrig igen. Ämnesomsättningen fungerar ibland FÖR bra. Jag som äter så duktigt redan. Nu får jag börja äta för två(nej, inte gravid). Tillsammans med min Kaka så får man nu börja göra mat för minst sex personer om någon av oss ska få en matlåda med. suck.

Nu ska jag ta en macka, orkar inte vänta längre för nu är jag hungrig...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, känner igen det där med ständig hunger..skillnaden är den att du tränar, det gör inte jag :P

Psst...det heter dextrosol btw. *pretto*

Puss!

2008-01-10 @ 11:13:29
Postat av: Sandra

Va?! Har du slutat träna?? Okej då dextrosol då;)

2008-01-10 @ 13:12:12
Postat av: Emma

Nja, tänker ju fortfarande på att röra på mig men sen jag blev gipsad och hade träningsförbud har jag inte kommit igång. Sen slutar man kl 17, mörkt ute, hungrig och trött så det funkar inte riktigt.. Promenerar allafall :)

2008-01-10 @ 14:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0