Vill ha sovmorgon!

image5

Jag är ju fullständigt värdelös att lägga in bilder. Men här är jag och Liston ute och njuter i snön. Bilden är faktiskt tagen i november, en dag då vi åkte pulka, även Liston.

Nu längtar jag till helgen så jag får sovmorgon. Har ju inte haft det sedan förra måndagen(jobbade i helgen) och det börjar kännas av nu. Tack och lov är Liston morgontrött vid den tid jag går upp så han står inte och glor på mej mina svaga stunder på mornarna då bra humör inte är något att skryta med. Tycker det är mycket trevligare att skrika efter honom så han kommer till dörren och får morgonpissa än att jag får säga åt honom att gå och lägga sej ett litet tag till.

Nu ska jag ta och vara lite nyttig här på praktiken. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0