Bra hundtidning

Igår köpte jag mig en hundtidning. Härliga hund heter den. Första gången jag köpt en hundtidning. Annars läser jag bara Brukshunden som man får när man är medlem i en brukshundsklubb. Kan i alla fall säga att det inte var enda gången jag köpte den tidningen. Funderar till och med på att premunera. Den var bra! Påbara några sidor fick man hundra saker att tänka på och det var lite av en aha-upplevelse. =)

Nu till något helt annat. Jag tål verkligen inte min chef på praktiken. Och jag har svårt att inte visa det. Det syns på mitt ansiktsuttryck känns det som. Dessutom känner jag vad jag spänner mig och försöker verka trevlig, fast jag helst av allt vill släppa ut det åskmoln som finns inuti mig. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0