Jag har blivit kär...

image18

.... I en underbart mysig affär!
hihihi det rimmade =)

Var och intervjuade butiksinnehavaren då hon hade pressvisning av sin butik, en vanlig dag på praktiken. Hon bjöd på en helt underbart gid avokade/keso röra att ha på mackorna och det grämer mej att jag glömde fråga efter receptet. Men eftersom jag ändå vill dit och handla, så ska jag nog passa på att fråga=)

Butiken innehåller torkade örter, i form av teer, tvålar, krämer, korgar och annat inom samma ämne. Allt framställt utan konserveringsmedel och gödningsmedel. Helt naturligt alltså=) Butiken ligger i Gävle på Berggrenska gården.(så nu har jag gett lite gratisreklam också)

Hur som helst så fick jag köpnojja när jag var där, men höll mej i skinnet. Även om jag tror hon mer än gärna sett att jag shoppat loss. Men men, I will be back!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihihihihi. Berggrenska gården...på restaurangen där är min svåger kökschef ;P The world is small sometimes.

2008-03-05 @ 14:01:53
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0