Min helg

Och så var det vardag igen... Sen i torsdag har jag varit lämnad av min älskade kaka och min övriga familj. Alla valde att åka iväg samma helg. Kaka till sin syster sin, och far, mor, bror och hans flickvän till vasaloppet. Brorsan var med och tävlade, men bröt pga skadad axel=( Alla kom hem utan större problem på söndagen. Så en hel helg utan nån familj. Så vad gjorde jag?

image17Fredagen var det praktik som vanligt. Men denna dag hade jag med mej Liston in till stan, eftersom ingen kunde ut och rasta honom på dagen eller kvällen. Gick hur bra som helst att åka tåg med den lille token. Trodde jag skulle behöva bära in honom, eftersom det behövde Kaka och jag göra i början, när han skulle in i bilen. Men han följde snällt, men med lite ostadiga ben, efter mej.

Afterwork med jobbet på kvällen, gick på restaurang och åt trerätters. mumma! Liston hälsade på mina kära kusin, vän och ex-sambo Sofia medan jag gick loss på maten. Vi sov kvar hos Sofia eftersom jag hade haft lite väl dålig koll på det här med tågtider. Väl hemma på lördagen var Liston väääldigt trött. Gick in på sitt rum och såg inte skymten av honom utom när det behövde kissas, på hela dagen!

Lördagen ägnade jag åt att sova, måla och åka till en annan kusin och min kompis, som är sambos. Kollade på melodifestivalen och gick ut och svirade loss, nykter givetvis. Måste ju hem till vovven...

Ja på söndagen en massa spring på en innebandyplan, på en marknad och fika hos mormor. Sen kom hem lurendrejare hem(Kaka hade ju faktiskt sagt att han skulle komma hem på måndagen!) med hyrfilm och gotta till den=) Som om han inte hade varit populär ändå!

Fotot: Sofia tog en bild på mej och Liston när vi gjorde stan osäker. Hittade en perfekt plats för hundar, men det var tomt på hundar där... Undrar varför.... ; )

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens sjuka, roliga fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204530432_dagens_frga.html

Tack för din medverkan

//Jocke

2008-03-03 @ 12:56:44
Postat av: Sanna

http://sbergman.blogg.se

2008-03-03 @ 13:08:22
URL: http://sbergman.blogg.se
Postat av: sofia

haha, vilken mästerfotograf jag e... vilken underbart bra plats å ta kort på:D

2008-03-03 @ 17:05:50
Postat av: Emma

Åh, äntligen får man se dig i din lila look :) Åh gudars vad söt du blev också. som jag trodde hihi.
Saknar min lilis...snyft

2008-03-03 @ 19:33:46
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0