Pojken över 50 år

Ni vet pojken över 50 år. Jag har fått mer vatten på min kvarn om att det inte är Kakas fel i det här läget. För pojken över 50 år har på sina två senaste jobb, före detta jobb alltså, slutat då han inte kunnat komma överens med kolleger och chefer. På första av dessa ställen hotade han också med att sluta. Han verkar altid behöva någon att hacka på, han mobbade även en som slutade på samma jobb som Kaka är på nu.

Men pojken över 50 år har denna gång valt helt fel person. För den här personen står inte ensam. Så jag tror faktiskt inte att pojken över 50 år faktiskt vet vad han har gett sig in på... Vad han startat... Utan ansträngning har jag fått folk med mig, eftersom: som man bäddar får man ligga. Sådant gäller även dig, pojken över 50 år! Det är dags att börja bäva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0