Hundkurs i helgen

Onsdag.... Halva veckan gått och sedan är det helg. Jag är ledig för en gångs skull i helgen. Annars jobbar jag varje helg nu eftersom Kaka är arbetslös och vi behöver pengar till mat och räkningar.  Jag och Kaka ska åka på hundkurs med vår käre Liston ner till södra Sverige i helgen. Är en tredagarskurs och börjar på fredag. Förhoppningsvis har man en otäckt lydig hund sedan=)
Det är tydligen en rätt känd kursledare som kommer att hålla i alltihopa och dom som anordnar kursen är bekanta till min familj och dom har berättat att hundarna blir tvärlydiga. I och försig är Liston lydig och lyssnar, men självklart kan han bli ännu lydigare. Sedan får man lära sig hur man ska gå till väga för att få honom dit man vill. Kommer att bli spännande=)

image21

Kommentarer
Postat av: mimmi

va söt >.

2008-05-07 @ 16:28:20
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se
Postat av: Emma

Vart är det någonstans? Jag kanske varit hos honom med med våran förra hund :)
Skönt att praktiken snart är slut!

Kram!

2008-05-07 @ 18:26:44
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0