Praktik över

Nu är mitt halvårs med praktik över. Känns rätt bra kan jag ärligt säga=) Men ska göra klart ett arbete jag inte hunnit bli klar med så helt fri från praktikplatsen är jag inte än. Idag är jag alltså hemma. Hemma en dag har inte hänt på.. ja jag vet inte när! Har ju jobbat på helgerna och varit på praktik under veckorna. Min kära kaka tyckte det var härligt att jag är hemma idag. Ska hjälpa honom att söka jobb, och ni kanske kan tänka er en person som inte slappat på evigheter hur den beter sig? Ja inte är det att slappa i alla fall, snarare tvärtom. Väckte Kakis imorse efter att ha gått en längre tur med Liston och nu så går det framåt på jobbfronten. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0